Advisor Board | Myynti & Digimarkkinointi

Kalle Honkonen

Digimarkkinoinnin, analytiikan ja Growth Hacking -projektien rautainen ammattilainen Kalle tietää, mitä diginatiivilta yritykseltä vaaditaan ja mihin suuntaan teknologiat kehittyvät.

Kallella on 20 vuoden kokemus yrittäjänä ja lisäksi tehnyt töitä monikansallisen yhtiön myynti- ja markkinointitiimissä.

Digimarkkinoinnissa kaikki lähtee liikkeelle parhaista mahdollisista tavoista (Best Practices) luoda kasvua, tehdä tuloksellista markkinointia ja analysoida datan avulla säännöllisesti tuloksia. Näin monipuolisessa digimarkkinoinnin strategiassa alustoihin lukeutuu mm. Google, Facebook, Instagram ja LinkedIn.

Kallen digimarkkinoinnin strategia kiteytyy Pareton periaatteeseen (80/20) eli mitkä teot ovat kokonaistavoitteen kannalta tärkeimpiä:

  • Mitä tulee tehdä päivittäin? Mitä viikoittain?
  • Mitä intensiivisesti ja vain lyhyen aikaa?
  • Mitä tuloksia tulee tarkastella pitkällä tähtäimellä? Mitä tiheämmin?

Divacossa Advisor Boardissa Kalle takaa, että strategisesti rakennettu markkinointi on systemaattista dataan ja analytiikkaan perustuvaa toimintaa, jota voidaan ennen kaikkea mitata ja parantaa jatkuvasti.